گلکسی S24 سامسونگ حالا فاصله زیادی تا رونمایی ندارد

galaxy s23 ultra hand 63ea8a8cc316fdb62df54f13 - گلکسی S24 سامسونگ حالا فاصله زیادی تا رونمایی ندارد

طبق گزارش‌ها، سامسونگ ثبت گواهی‌های گلکسی S24 را شروع کرده است تا رونمایی گوشی‌های این خانواده قریب‌الوقوع شود.

انتظار می‌رود سامسونگ سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را در رویداد Galaxy Unpacked در اواخر دی‌ماه معرفی کند. طبق گزارش‌های متعدد، این مجموعه شامل سه دستگاه گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

در حالی که تنها دو ماه به رونمایی اس ۲۴ باقی مانده، سامسونگ شروع به ثبت گواهی‌های رسمی این دستگاه‌ها در رگولاتوری‌های مختلف کرده است. در ماه سپتامبر (شهریور و مهر)، شاهد دریافت گواهینامه ۳C این سه گوشی سامسونگ بودیم. اکنون گلکسی S24 اولترا در پلتفرم اداره استانداردهای هند (BIS) دیده شده است.

طبق گزارش‌ ناینتی‌وان‌موبایل، یکی از شماره‌مدل‌های گلکسی S24 اولترا، SM-S928B است. گواهینامه‌ای برای این شماره‌مدل در پلتفرم BIS مشاهده شده است. این موضوع تأیید می‌کند که سامسونگ، گوشی گلکسی S24 اولترا را در هند عرضه خواهد کرد.

از زمان آغاز به کار سری گلکسی اس، سامسونگ تمامی دستگاه‌های پرچمدار این مجموعه را در کشور هند عرضه کرده است. بنابراین، ثبت‌شدن اس ۲۴ در هند تعجب‌آور نیست. این اتفاق نشان می‌دهد که توسعه‌ی دستگاه کامل شده و عرضه‌ی آن قریب‌الوقوع است.

مشخصات فنی گلکسی S24 باعث می‌شوند محصولات این خانواده در فهرست بهترین گوشی ها قرار بگیرند. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا دارای صفحه‌نمایش اولد با روشنایی ۲۵۰۰ نیت و پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد.

گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با لنز زوم پنج برابری خواهد بود. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با سرعت شارژ ۴۵ وات خواهد داشت.

منبع : خرید سیسیکم در drcccam.net