نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای گلکسی S10 به کشورهای بیشتری رسید

Samsung Galaxy S10 Plus Android 10 update based on OneUI 2.0 complete changelog copy - نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای گلکسی S10 به کشورهای بیشتری رسید

در مطلب نگاهی به قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰  اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

به گزارش دکتر سی سی کم : بعد از عرضه اولیه آپدیت پایدار اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در کشور آلمان حالا به نظر می‌رسد که این بروزرسانی برای کاربران گلکسی S10 در کشورهای دیگر نیز قابل دریافت است.

اولین نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ده سامسونگ در کشور آلمان عرضه شد و همانطور که انتظار می‌رفت حالا در کشورهای بیشتری نیز کاربران جدیدترین کهکشانی سامسونگ می‌توانند دهمین نسخه از سیستم‌عامل موبایل گوگل را دریافت کند. در حال حاضر کاربران گلکسی اس ۱۰ در کشورهای کره جنوبی و پاناما می‌توانند نسخه پایدار اندروید ۱۰ را به همراه قابلیت‌های جدید که رابط کاربری One UI 2 که از آنها محسوب می‌شود دریافت کنند.

در همین حین کاربران تست‌کننده نسخه‌ی بتا در کشورهای هند، انگلستان، اسپانیا و لهستان نیز قادر شده‌اند که سیستم‌ عامل خود را به این نسخه‌ی پایدار بروزرسانی کنند. اگر عرضه این به رو رسانی همانطور که در کشور آلمان انجام شد در این کشورها صورت بگیرد، کاربرانی که همچنان اندروید ۹ پای را بر روی دیوایس خود دارند، یک نوتیفیکیشن دریافت خواهند کرد که اجازه می‌دهد به روز‌رسانی کامل را در‌ عرض چند ساعت آینده دریافت کنند.

برای دریافت اندروید ۱۰ برای گلکسی S10 خودتان دست به کار شوید!

اگر شما هم دارنده یک گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و یا اس ۱۰ ای سامسونگ هستید می‌توانید به طور دستی و در قسمت تنظیمات چک کنید تا ببینید این به‌روزرسانی برای گوشی شما عرضه شده است یا خیر. متاسفانه کاربران نسخه فایو جی گلکسی اس ۱۰ هنوز نمی‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند. در ضمن کاربران گلکسی نوت ۱۰ در کشورهای آمریکا و هند نیز می‌توانند در تست‌های بتای سیستم عامل جدید شرکت کنند.

منبع : خرید سیسیکم  در drcccam.net