نتایج بنچمارک وان پلاس ۸ پرو از رم ۱۲ گیگابایتی آن خبر می‌دهد

OnePlus 8 Pro 16 - نتایج بنچمارک وان پلاس ۸ پرو از رم ۱۲ گیگابایتی آن خبر می‌دهد

در مطلب اینتل رابط تاندربولت ۴ را معرفی کرد؛ خبری از افزایش سرعت نیست اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

دکتر سی سی کم : بر اساس بنچمارک گیری انجام شده روی وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro)، این پرچمدار از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی قدرت می‌گیرد.

می‌دانیم که وان پلاس در نیمه نخست سال ۲۰۲۰، سه گوشی هوشمند جدید را معرفی می‌کند. وان پلاس ۸ و ۸ پرو که جانشین وان پلاس ۷ و ۷ پرو خواهند شد؛ ولی ظاهرا این‌بار مدل دیگری هم با نام وان پلاس ۸ لایت در راه است. به تازگی قوی‌ترین عضو خانواده یعنی وان پلاس ۸ پرو با شماره مدل GALILEI IN2023، در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد.

oneplus 8 pro geekbench - نتایج بنچمارک وان پلاس ۸ پرو از رم ۱۲ گیگابایتی آن خبر می‌دهد
در فهرست نتایج، سیستم عامل اندروید ۱۰ و رم ۱۲ گیگ را می‌بینیم؛ اما از روی نام مادربرد نیز می‌توان دریافت که چیپست گوشی، اسنپدراگون ۸۶۵ است. برای وان پلاس ۸ پرو در آزمون تک هسته و چند هسته‌ای، به ترتیب ۴۲۹۶ و ۱۲۵۳۱ امتیاز ثبت شد. البته اخیرا یک پرچمدار سونی (احتمالا اکسپریا ۵ پلاس) با همین تراشه، امتیازات بالاتری کسب کرده بود.

از دیگر مشخصات منتسب به گوشی جدید وان پلاس، باید به صفحه نمایش آمولد حفره‌دار با نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت داخلی اشاره کنیم. همچنین دوربین چهارگانه در پشت دستگاه و وجود نسخه‌ای از آن با ۸ گیگ رم، مورد انتظار است

منبع : خرید سیسیکم در drcccam.net