قیمت بیت کوین دوباره به بالای ۴۰۰۰ دلار رسید

قیمت بیت کوین در ماه های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده است؛ با این حال دوباره شاهد رسیدن ارزش آن به بالای ۴۰۰۰ دلار هستیم.

پس از مدت ها انتظار و ناامیدی ماینرها، قدرتمندترین ارز دیجیتال در جهان، بیت کوین دوباره افزایش ارزش را در بازار تجربه کرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین به بیش از ۴۰۰۰ دلار رسیده است که با برخی از پیش بینی های گذشته مطابقت دارد .
قیمت بیت کوین در هفته های گذشته به مرز ۳۰۰۰ دلار رسیده بود که این موضوع باعث شد بسیاری از تحلیلگران پیش بینی خود در رابطه با این ارز دیجیتال و ارزش آن، تغییر دهند. در این میان تعدادی از افراد فعال در این زمینه، به افزایش قیمت آن در آینده اشاره کرده بودند.
تغییرات صورت گرفته اخیر در بازارهای جهانی و همچنین وضع مالیات روی ارزهای دیجیتال در برخی کشورهای جهان، باعث شده بود ارزش بیت کوین با کاهش مواجه شود. در این میان اتریوم نیز وضعیت مشابهی را تجربه کرد؛ با این حال این ارز دیحیتال نیز در روزهای اخیر افزایش قیمت داشته است.
bitcoin below under 3000 - قیمت بیت کوین دوباره به بالای 4000 دلار رسید
ارزش بیت کوین در سال گذشته میلادی یک رکورد جدید از خود برجای گذاشت. در آن زمان بیت کوین با قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار دلار خرید و فروش می شد؛ با این حال به نظر نمی رسد در آینده نزدیک دوباره شاهد چنین اتفاقی باشیم.

کاهش ارزش بیت کوین باعث شده بود برخی از ماینرها در کشورهای مختلف به ویژه چین، دستگاه های خود را خاموش کنند چرا که هزینه آن ها به شدت افزایش پیدا کرده بود.
تعدادی از تحلیلگران بر این باورند که ارزش بیت کوین در سال های آینده با افزایش چشمگیری مواجه می شود که برای بررسی صحت این ادعا باید چندین سال صبر کنیم.